Basında MEDAŞ

MEDAŞ Muhtarlık İletişim Merkezini Açtı

MEDAŞ Muhtarlık İletişim Merkezini Açtı

Konya, Karaman, Kırşehir, Nevşehir, Niğde ve Aksaray illerinde muhtarların talep, şikayet ve önerilerini en kısa sürede cevaplandırabilmek için MEDAŞ tarafından internet sitesi üzerinden hizmet verecek sistem kuruldu.

Sadece muhtarlara hizmet veren bu sistemde her muhtar için ayrı ayrı kullanıcı adı ve şifre tanımlandı. Muhtarlar MEDAŞ web sitesi Muhtarlık İletişim Merkezi’ne kendi adlarına tanımlanan kullanıcı adı ve şifreyle giriş yaparak mahallerindeki talepleri ve sorunları iletebilmektedirSisteme kullanıcı bilgileri ile giriş yapan kişi, sadece kendi bilgileri kapsamında talep oluşturabilmekte ve daha önceden oluşturduğu taleplerin sonuçlarını görüntüleyebilmektedir.

Konuyla ilgili olarak MEDAŞ Genel Müdürü Erol UÇMAZBAŞ, "Yerel yönetimde muhtarlarımızın önemini biliyoruz. Bu nedenle, muhtarlarımızın şikayet ve taleplerine en hızlı şekilde çözüm bulabilmek için internet üzerinden çok güzel bir sistem oluşturduk. Bu sistem ile, muhtarlarımızdan gelen şikayet ve talepleri anlık olarak birimlerimize iletiyoruz. Amacımız, en kısa sürede geri dönüş yapmaktır. Cevaplandırma işlemi kullanıcı bilgileri mevcut olan muhtarlara mail ve sms yoluyla yapılmaktadır. Sistemin, mahallelerdeki sorunların hızlı ve etkin bir şekilde çözümlenmesi için güzel bir örnek teşkil edeceğini düşünüyoruz." dedi.