Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

  • MEDAŞ Elektrik Dağıtım A.Ş. müşterilerine karşı sorumluluklarının bilincinde bir şirket olarak, kaliteli hizmetiyle sektöründe lider kuruluş olmayı ilke olarak benimsemeyi,
  • Müşterilerimizin talep ve şikayetlerle ilgili beklentilerini en iyi kalitede ve en kısa sürede karşılamak ve beklentilerin ötesine geçmeyi,
  • Tüm çalışanlarımızla “SIFIR ARIZA, SIFIR KAZA” anlayışını esas alarak müşterimize ve çevreye karşı sorumluluklarımızı eksiksiz yerine getirmeyi,
  • Süreçlerimizi ve sistemimizi, çalışanlarımızın katılımını sağlayarak müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini arttırmak için sürekli geliştirmeyi,
  • Çeşitli kanallardan topladığımız müşterilerimize ait talep/şikayet/önerileri objektif, adil, gerekli gizlilik ve titizlikle ele alacağımızı, her zaman öncelikli olarak müşteriyi haklı kabul ederek yasal şartlar ve şirket politikalarımıza uygun olarak değerlendireceğimizi,
  • İç ve dış müşteri memnuniyeti anlayışını benimseyerek, çalışanların bireysel gelişimlerini sağlamak yoluyla müşterilerimize daha bilinçli hizmet verilmesini garanti altına alacağımızı,
  • Organizasyon kültürümüzü toplam kalite yönetimi ve yönetim felsefelerine uygun olarak geliştirmeye devam ederek, işyerimizin sağlık, güvenlik ve çevre ile ilgili uygulamalarını ilgili yasal düzenleme gereklerinin üzerine çıkarmak için çalışacağımızı,
  • Çevremizin gelecek nesillere bırakılacak en önemli miras olduğu bilinciyle; doğa ve kentsel yaşama bütünleşik, çevreci bir yaklaşımla kaliteli hizmet vermeyi,
  • Kalite hedeflerimizi gerçekleştirmek ve müşterilerimize daha iyi hizmet sunabilmek için, tüm resmi/özel kurumlar, üniversiteler ve sivil toplum kuruluşları ile sürekli iletişim ve iş birliği içinde bulunacağımızı,
  • Şirket içi ilişkilerimizde; etkili iletişim, yapıcı eleştiri ve takım çalışması anlayışını daha da geliştireceğimizi ve teknolojiyi sistemimizin her kademesine entegre edeceğimizi,
  • Öğrenen organizasyon anlayışına uygun olarak ar-ge faaliyetlerine ve eğitime önem vererek bilgi düzeyimizi daima geliştirmek ve şirket içi bilgi akışı ve koordinasyonu etkin bir şekilde sağlayacağımızı
  • Hizmet kalitemizi ve müşteri memnuniyetini arttırmak için yasal şartlar ve şirket politikalarımıza uygun olarak gerekli tüm kaynakları sağlayacağımızı,
  • Müşterilerimizin memnuniyetini arttırmak için sürekli memnuniyetsizliğe neden olan durumları araştırarak, tekrarını önlemek için gerekli iyileştirme faaliyetlerini yapacağımızı, taahhüt ederiz.

17.04.2017
Genel Müdür

Misyonumuz

Sürdürülebilir değer yaratarak sıfır arıza ,sıfır kaza noktasına ulaşmak ve enerji sektöründe öncü şirket olmaktır.
Vizyonumuz
Tüm müşterilerimize "Enerjisiz Hayat Düşünülemez" ilkesinden hareket ederek, modern teknoloji ve çağdaş yönetim ilkelerini kullanarak kesintisiz kaliteli ve güvenli enerji sunmak