ANASAYFA

Tüketici Bilgilendirme Metni

Şikayetinizin daha hızlı çözülmesi için başvurunuzu öncelikle ilgisine göre

dagıtım şirketinin yada görevli tedarik şirketinin tüketici hizmetleri merkezine yapmalısınız.

Dagıtım sistemine baglantı, tesislerin devralanması, arıza, bakım-onarım, kesinti, voltaj düşüklüğü,

sayaç değişim, kaçak ve usulsüz elektrik kullanımı tespiti hakkındaki şikayetleriniz için

dağıtım şirketine başvurmalısınız.

Abonelik işlemleri, hatalı faturalandırma, sayacın hiç veya doğru tüketim kaydetmemesi nedeniyle

fatura itirazı, güvence bedeli iadesi, borç nedeniyle elektrik kesilmesi gibi şikayetleriniz için

görevli tedarik şirketine başvurmalisiniz.

Arıza bildirimleri ile kaçak ve usulsüz elektrik enerjisi kullanım ihbarlarını şahsen, telefonla, internet

aracılığıyla veya yazılı olarak yapabilirsiniz.

Bunlar dışındaki başvuruları, ilgisine göre dağıtım şirketinin veya görevli tedarik şirketinin tüketici

hizmetleri merkezine internet aracılığıyla veya yazılı olarak yapmanız gerekmektedir.

Tüketici hizmetleri merkezinin telefon, faks, internet ve e-posta adreslerini elektrik faturanızda bulabilirsiniz.

İlgili mevzuatta özel olarak düzenlenen süreler saklı kalmak kaydıyla, tüketici hizmetleri merkezi 15 iş günü

içinde başvurunuzu sonuçlandırmalı ve talebinize göre telefon internet yoluyla ya da yazılı olarak size cevap vermelidir.

Bu sürede cevap verilmezse ya da verilen cevabın elektrik piyasası mevzuatına aykırı olduğunu düşünüyorsanız tüm bilgi

ve belgelerle birlikte Enerji Piyasası Düzenleme Kurumuna internet(www.epdk.gov.tr) veya posta yoluyla yazılı

şekilde başvurabilirsiniz.Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu, gerekli gördüğü hallerde inceleme yapar veya yaptırır.

FORM 'A GIT