İtiraz veya Şikayet Başvurusu
 
KALİTE POLİTİKAMIZ
Lider Kuruluş
MEDAŞ Elektrik Dağıtım A.Ş. müşterilerine karşı sorumluluklarının bilincinde bir şirket olarak, kaliteli hizmetiyle sektöründe lider kuruluş olmayı ilke olarak benimsemiştir.
Müşteri Memnuniyeti
Müşterilerimizin talep ve şikayetlerle ilgili beklentilerini en iyi kalitede ve en kısa sürede karşılamak ve beklentilerin ötesine geçmektir.
Sıfır Arıza Sıfır Kaza
Tüm çalışanlarımızla Sıfır Arıza Sıfır Kaza anlayışını esas alarak, müşterilerimize ve çevreye karşı sorumluluklarımızı eksiksiz yerine getirmektir.
Toplam Kalite
Organizasyon kültürümüzü toplam kalite yönetimi ve yönetim felsefelerine uygun hale getirerek, işyerimizin sağlık, güvenlik ve çevre ile ilgili uygulamalarını ilgili yasal düzenleme gereklerinin üzerine çıkarmaktır.
Ortak Akıl
Süreçlerimizi ve sistemimizi, çalışanlarımızın katılımını sağlayarak kaliteli hizmet anlayışıyla sürekli geliştirmektir.
Çevreci Yaklaşım
Çevremizin gelecek nesillere bırakılacak en önemli miras olduğu bilinciyle; doğa ve kentsel yaşamla bütünleşik, çevreci bir yaklaşımla kaliteli hizmet vermektir
Yerinde Hizmet
Müşterilierimize, Yerinde Hizmet verilmesini sağlamaktır.
Sürekli İletişim
Kalite hedeflerimizi gerçekleştirmek ve müşterilerimize daha iyi hizmet sunabilmek için, tüm resmi/özel kurumlar, üniversiteler ve sivil toplum kuruluşları ile sürekli iletişim ve iş birliği içinde bulunmaktır.
Beklentilerinizin Ötesinde
Müşterilerimizin talep ve şikayetlerle ilgili beklentilerini en iyi kalitede ve en kısa sürede karşılamak ve beklentilerin ötesine geçmektir.
Öğrenen Organizasyon
Öğrenen organizasyon anlayışıyla ar-ge faaliyetleri ve eğitime önem vererek bilgi düzeyimizi daima geliştirmek ve Şirket içi bilgi akışı ve koordinasyonu etkin bir şekilde sağlamaktır.