İtiraz veya Şikayet Başvurusu
 
KALİTE POLİTİKAMIZ
• MEDAŞ Elektrik Dağıtım A.Ş. müşterilerine karşı sorumluluklarının bilincinde bir şirket olarak, kaliteli hizmetiyle sektöründe lider kuruluş olmayı ilke olarak benimsemeyi,
• Müşterilerimizin talep ve şikayetlerle ilgili beklentilerini en iyi kalitede ve en kısa sürede karşılamak ve beklentilerin ötesine geçmeyi,
• Tüm çalışanlarımızla “SIFIR ARIZA, SIFIR KAZA” anlayışını esas alarak müşterimize ve çevreye karşı sorumluluklarımızı eksiksiz yerine getirmeyi,
• Süreçlerimizi ve sistemimizi, çalışanlarımızın katılımını sağlayarak müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini arttırmak için sürekli geliştirmeyi,
• Çeşitli kanallardan topladığımız müşterilerimize ait talep/şikayet/önerileri objektif, adil, gerekli gizlilik ve titizlikle ele alacağımızı, her zaman öncelikli olarak müşteriyi haklı kabul ederek yasal şartlar ve şirket politikalarımıza uygun olarak değerlendireceğimizi,
• İç ve dış müşteri memnuniyeti anlayışını benimseyerek, çalışanların bireysel gelişimlerini sağlamak yoluyla müşterilerimize daha bilinçli hizmet verilmesini garanti altına alacağımızı,
• Organizasyon kültürümüzü toplam kalite yönetimi ve yönetim felsefelerine uygun olarak geliştirmeye devam ederek, işyerimizin sağlık, güvenlik ve çevre ile ilgili uygulamalarını ilgili yasal düzenleme gereklerinin üzerine çıkarmak için çalışacağımızı,
• Çevremizin gelecek nesillere bırakılacak en önemli miras olduğu bilinciyle; doğa ve kentsel yaşama bütünleşik, çevreci bir yaklaşımla kaliteli hizmet vermeyi,
• Kalite hedeflerimizi gerçekleştirmek ve müşterilerimize daha iyi hizmet sunabilmek için, tüm resmi/özel kurumlar, üniversiteler ve sivil toplum kuruluşları ile sürekli iletişim ve iş birliği içinde bulunacağımızı,
• Şirket içi ilişkilerimizde; etkili iletişim, yapıcı eleştiri ve takım çalışması anlayışını daha da geliştireceğimizi ve teknolojiyi sistemimizin her kademesine entegre edeceğimizi,
• Öğrenen organizasyon anlayışına uygun olarak ar-ge faaliyetlerine ve eğitime önem vererek bilgi düzeyimizi daima geliştirmek ve şirket içi bilgi akışı ve koordinasyonu etkin bir şekilde sağlayacağımızı
• Hizmet kalitemizi ve müşteri memnuniyetini arttırmak için yasal şartlar ve şirket politikalarımıza uygun olarak gerekli tüm kaynakları sağlayacağımızı,
• Müşterilerimizin memnuniyetini arttırmak için sürekli memnuniyetsizliğe neden olan durumları araştırarak, tekrarını önlemek için gerekli iyileştirme faaliyetlerini yapacağımızı, taahhüt ederiz.
17.04.2017
Genel Müdür